FAQ - Vanliga Frågor & Svar

SKICKAS MIN BESTÄLLNING MED DISKRET AVSÄNDARE?

JA ALLTID. Som avsändare står det EPRIX ONLINE, Grustagsgatan 1d 25464 Helsingborg Det står inget om innehållet utan det står endast ditt ordernummer.

HUR AVBESTÄLLER JAG EN ORDER JAG GJORT?

Din order kan avbeställas så länge den inte har skickats. Säkrast är att ringa eller skicka ett mail till oss på ebynight@bergendahls.se. Känner du att du ångrar dig efter det att vi har skickat din order så är det alltid bättre att du löser ut paketet och returnerar den till oss. Detta för att du ska slippa kravet på 150.- för ej utlöst paket, som skall täcka postens avgifter och hanteringskostnader.

HUR GÖR JAG OM MIN PRODUKT INTE FUNGERAR?

9 av 10 produkter som vi får tillbaka fungerar när vi får de. Därför gör följande 3 snabb check:

1) Det första som du bör göra är att kontrollera att du verkligen satt i batterierna rätt och dragit åt locket ordentligt, vanligt med produkter som ska tåla vatten. Kolla en gång extra innan du mailar eller ringer .

2) Det andra är att kontrollera om produkten har ett sk. travellock - vilket är en 3sekunders on/off funktion för att en vibrator inte skall gå igång av sig själv- Vanligt på sk "bullets" och sexleksaker med tryckknappar.

3) Får Du det inte till att fungera ändå så maila till Kundtjänst på ebynight@bergendahls.se och ange ditt ordernummer - gärna även med bild (max 1mb) Observera att vi inte har någon garanti för att ätbara produkter och stimulerande produkter och krämer fungerar på alla personer. Produkter som dessa är högst individuellt och är du osäker på någon produkt du vill prova så beställ gärna en mindre förpackning vid första köpet.

HUR VET JAG NÄR MIN BESTÄLLNING KOMMER TILL MIG?

Har du har fyllt i en korrekt E-postadress så får Du en orderbekräftelse direkt efter avslutat köp i mejlen. ( kolla även din skräppost ) Du kommer även att få ett mejl som talar om vad din order har för kollinummer med ev spårlänk så att du kan spåra ordern och veta när du kan hämta den!

SKICKAS PAKETET HEM ? - ELLER KOMMER DET TILL ETT OMBUD ?

Våra försändelser kommer till ditt närmaste Postombud där du bor. Vi skickar alla paket med Mypack och full spårbarhet.

HUR LÅNG LEVERANSTID HAR NI ?

Vi skickar alla paket med Mypack och full spårbarhet. Vi skickar alla ordrar inkomna innan klockan 14.00 samma dag och Du bör ha den dagen efter. Vissa undantag finns om Du bor norr om Sundsvall eller på Gotland, då tar det en dag extra. Vissa produkter, kan ha något längre leveranstid då vi prispressat dessa till våra kunders glädje. Leveranstid är vardagar ( ej Helgdagar )

JAG VILL GÖRA EN RETUR PÅ EN PRODUKT

För allas säkerhet så har Intimprodukter har speciella krav vid returer. Grundkravet är att dom skall vara oöppnade för att en retur skall bli godkänd. Klicka på "problemguide" längst ner på sidan sen på "reklamationsregler" och läs vad som gäller om du är osäker. Fyll i ditt ordernummer och skriv orsak på returformuläret Läs mer vad som gäller under våra allmänna villkor.